Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

ΑΓΡΟΤΙΚΑ 2013






ΔΕ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΠΟΤΕ

Το γιατί θα είχε νόημα να συζητηθεί, εάν υπήρχε Μορφωτικός Σύλλογος.
Το αν επιδέχονταν αλλαγή νοοτροπίας ή περιεχομένου, θα είχε νόημα να συζητηθεί πάλι, εάν υπήρχε Μορφωτικός Σύλλογος. 

Επομένως, η ουσία είναι ότι πλέον δεν υφίσταται Μορφωτικός Σύλλογος.

Η συλλογικότητα που στιγμάτισε τη Σέκλιζα τα τελευταία 40 χρόνια πλέον είναι ανενεργή. Αν και λειτούργησαν και λειτουργούν αρκετοί σύλλογοι στο χωριό, ο Μορφωτικός πέρασε στην καθημερινότητά μας ως "Σύλλογος". Γεγονός που δείχνει το μέγεθος της καθιέρωσής του στη συνείδηση των Σεκλιζιωτών.
Γνώρισε επιτυχίες και αποτυχίες.
Έπραξε σωστά και λάθη.

Σήμερα δε γράφω για να αναλύσω, να επεξεργαστώ, να απολογηθώ ή να προτείνω.
Σήμερα γράφω για να εκφραστώ, να συγκινηθώ και να προβληματιστώ.
Σήμερα μιλάω με το Εγώ μου.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσουμε όλοι μαζί.
Όχι, όμως, σήμερα...
Σήμερα υποδέχομαι τις αναμνήσεις μου, τα συναισθήματά μου, τις εμπείριες μου, τις πράξεις μου και τα λάθη μου στη πίστα της ψυχής μου.
 Σήμερα αυτούς θα καλωσορίσω απ'το μικρόφωνο της συνείδησής μου.
 Μ' αυτούς θα αγχωθώ και θα διασκεδάσω απόψε.
Μ' αυτούς θα τρέξω και θα δουλέψω.
Μ' αυτούς θα ξημερώσω.
Αν και ξέρω πως ο ύπνος δε θα με βρει με αίσθηση ικανοποίησης.
Θα με βρει με αίσθηση απογοήτευσης.
Αλλά κι έτσι εγώ θα έχω ζήσει τα ΑΓΡΟΤΙΚΑ 2013.


1 σχόλιο:

ce_ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.